W celu sprawnego przeprowadzania realizacji PROSIMY O DOKŁADNE PRZECZYTANIE WSZYSTKICH INFORMACJI NA TEJ STRONIE!
Realizacja Bonu Turystycznego STACJONARNIE:
To opcja dla Ciebie jeśli:
Planujesz spontaniczny pobyt u nas i chcesz zrealizować Bon Turystyczny w ten sam dzień w który nas odwiedzisz.
Jeżeli wartość środków dostępnych w ramach Bonu Turystycznego jest niższa niż Twoje zamówienie (na miejscu możesz dopłacić do bonu gotówką lub kartą).
Co musisz wiedzieć chcąc zrealizować Bon Turystyczny stacjonarnie?
Warunkiem wykorzystania Bonu Turystycznego jest zakup usługi łączonej tj. usługa czyli karnet + bon na jedzenie (nie obejmuje napoi).
Niżej na stronie znajdziesz wypisane opcje wraz z cenami.
Biuro Obsługi Bonu Turystycznego znajduje się na dolnej stacji kolei, budynku kas, w specjalnie przygotowanym pomieszczeniu.
Na miejscu jesteś zobowiązany do wypisania umowy (umowa oraz wzór podpowiadający jak wypełnić dokument znajdziesz w Biurze Obsługi Bonu Turystycznego).
W realizacji musi znaleźć się karnet dla dziecka, którego dotyczy bon!
Miej przygotowany KOD OBSŁUGI PŁATNOŚCI i NUMER BONU oraz TELEFON, na który przyjdzie 6-cyfrowy kod potwierdzający (numer telefonu podany podczas aktywacji Bonu Turystycznego na PUE ZUS).
Kaucja za karnety nie jest pobierana z Bonu! Pamiętaj o konieczności pokrycia kaucji (tj. 10 zł -1 szt. karnet, możliwość płatności kartą lub gotówką)
Po sprawnej realizacji dostaniesz gotowe do użytku karnety narciarskie oraz bon na jedzenie (nie obejmuje napoi), który zrealizujesz w Restauracji Widokowa.
Biuro Obsługi Bonu Turystycznego czynne w godz. 9:00-16:00.
nasi partnerzy
Strona korzysta z ciasteczek w celu świadczenia usług i zgodnie z polityką prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.